STRONA W AKTUALIZACJI

Rozrywka, która wspiera sprzedaż!

eZdrapka dostarcza ekscytującą rozrywkę dla uczestników Twoich promocji w multimedialnej formie. Umożliwia natychmiastowe nagradzanie:

  • Za paragon dla klientów sklepów tradycyjnych
  • Za zamówienie lub transakcje w sklepach internetowych
  • Za punkty dla uczestników programów lojalnościowych
  • Za lajki, publikacje, komentarze, pozostawienie danych
  • Na próbę … aby zaintrygować

eZdrapka: nagradzamy natychmiast

eZdrapka umożliwia natychmiastowy odczyt wygranej na ekranie telefonu, tabletu, komputera lub kiosku multimedialnego bez pobierania aplikacji. Nagradzanie nigdy nie było tak proste i błyskawiczne.

eZdrapka: rosnące zapotrzebowanie

Połączyliśmy kilka faktów, które decydują o sukcesie eZdrapki:

  • Wzrost znaczenia działań wspierających sprzedaż

W 2014 roku wartość nagród oferowanych w loteriach promocyjnych i audiotekstowych wzrosła o 38% i wyniosła aż 168.000.000 złotych.

  • Wzrost popularności rozrywek związanych z grami losowymi – w 2014 roku Polacy wydali ponad MILIARD złotych na zakup zdrapek.
  • Wzrost dostępu do sieci internet: 80% użytkowników korzysta z mobilnego internetu, a 90% gospodarstw domowych ma stały dostęp do sieci.
  • Potrzeba alternatywy dla zgłoszeń przez SMS: przeciętny uczestnik promocji wysyła średnio 1-2 zgłoszeń za pomocą SMS Premium. Barierą jest koszt zgłoszenia oraz przepisy umożliwiające wykorzystanie sms do komunikacji marketingowej.

eZdrapka: skuteczność potwierdzona

Dotychczasowe wdrożenia potwierdzają skuteczność w przestrzeni promocji konsumenckich oraz b2b:

  • Przy półce bezpośrednio po dokonaniu zakupu
  • W handlu nowoczesnym
  • W sklepach tradycyjnych
  • W platformach handlowych w e-commerce
  • W systemach handlowych i lojalnościowych CRM, ERP
  • W akcjach mailingowych
  • W platformach społecznościowych: FACEBOOK, INSTAGRAM, GOOGLE+.
  • W aplikacjach

Opinia: „Nareszcie otrzymałem rozwiązanie, które odpowiada potrzebom działu marketingu. Natychmiastowe, mierzalne, optymalne kosztowo, bezpieczne, a przede wszystkim ekscytujące.”

eZdrapka: wdrażaj, analizuj, optymalizuj

Stosując eZdrapkę zmierzysz skuteczność Twoich promocji, przedstawicieli handlowych, kanałów komunikacji i sprzedaży. Sprawdź prostotę implementacji i użytkowania:

  • Łatwe połączenie nowymi lub istniejącymi mechanizmach wsparcia sprzedaży (strony internetowe,
  • Definiowanie parametrów eZdrapek: pula nagród, harmonogram, ilość poziomów nagród, logowanie przez FB, G+, autorespondery, gra na próbę, i inne.
  • Monitorowanie przebiegu promocji i bieżące zarządzanie parametrami akcji.

eZdrapka: technologia, marketing, doświadczenie

eZdrapka została opracowana przez zespół irlandzkich ekspertów. Projekt został zaprojektowany na podstawie doświadczeń uczestników oraz organizatorów gier losowych zebranych podczas 15 lat działalności Grzegrzołki na rynku. Już pierwsze wdrożenia w 2015 roku pokazały ogromny potencjał. Rozwój platformy informatycznej oraz markeginowej eZdrapki jest priorytetem naszej firmy.