Rozrywka, która wspiera sprzedaż!
eZdrapka dostarcza ekscytującą rozrywkę dla uczestników Twoich promocji w multimedialnej formie. Umożliwia natychmiastowe nagradzanie:
- Za paragon dla klientów sklepów tradycyjnych
- Za zamówienie lub transakcje w sklepach internetowych
- Za punkty dla uczestników programów lojalnościowych
- Za lajki, publikacje, komentarze, pozostawienie danych
- Na próbę … aby zaintrygować
eZdrapka: nagradzamy natychmiast
eZdrapka umożliwia natychmiastowy odczyt wygranej na ekranie telefonu, tabletu, komputera lub kiosku multimedialnego bez pobierania aplikacji. Nagradzanie nigdy nie było tak proste i błyskawiczne.
eZdrapka: rosnące zapotrzebowanie
Połączyliśmy kilka faktów, które decydują o sukcesie eZdrapki:
- Wzrost znaczenia działań wspierających sprzedaż
W 2014 roku wartość nagród oferowanych w loteriach promocyjnych i audiotekstowych wzrosła o 38% i wyniosła aż 168.000.000 złotych.
- Wzrost popularności rozrywek związanych z grami losowymi – w 2014 roku Polacy wydali ponad MILIARD złotych na zakup zdrapek.
- Wzrost dostępu do sieci internet: 80% użytkowników korzysta z mobilnego internetu, a 90% gospodarstw domowych ma stały dostęp do sieci.
- Potrzeba alternatywy dla zgłoszeń przez SMS: przeciętny uczestnik promocji wysyła średnio 1-2 zgłoszeń za pomocą SMS Premium. Barierą jest koszt zgłoszenia oraz przepisy umożliwiające wykorzystanie sms do komunikacji marketingowej.
eZdrapka: skuteczność potwierdzona
Dotychczasowe wdrożenia potwierdzają skuteczność w przestrzeni promocji konsumenckich oraz b2b:
- Przy półce bezpośrednio po dokonaniu zakupu
- W handlu nowoczesnym
- W sklepach tradycyjnych
- W platformach handlowych w e-commerce
- W systemach handlowych i lojalnościowych CRM, ERP
- W akcjach mailingowych
- W platformach społecznościowych: FACEBOOK, INSTAGRAM, GOOGLE+.
- W aplikacjach
Opinia: „Nareszcie otrzymałem rozwiązanie, które odpowiada potrzebom działu marketingu. Natychmiastowe, mierzalne, optymalne kosztowo, bezpieczne, a przede wszystkim ekscytujące.”
eZdrapka: wdrażaj, analizuj, optymalizuj
Stosując eZdrapkę zmierzysz skuteczność Twoich promocji, przedstawicieli handlowych, kanałów komunikacji i sprzedaży. Sprawdź prostotę implementacji i użytkowania:
- Łatwe połączenie nowymi lub istniejącymi mechanizmach wsparcia sprzedaży (strony internetowe,
- Definiowanie parametrów eZdrapek: pula nagród, harmonogram, ilość poziomów nagród, logowanie przez FB, G+, autorespondery, gra na próbę, i inne.
- Monitorowanie przebiegu promocji i bieżące zarządzanie parametrami akcji.
eZdrapka: technologia, marketing, doświadczenie
eZdrapka została opracowana przez zespół irlandzkich ekspertów. Projekt został zaprojektowany na podstawie doświadczeń uczestników oraz organizatorów gier losowych zebranych podczas 15 lat działalności Grzegrzołki na rynku. Już pierwsze wdrożenia w 2015 roku pokazały ogromny potencjał. Rozwój platformy informatycznej oraz markeginowej eZdrapki jest priorytetem naszej firmy.